Jaká má být osobnost Českého Goodwillu?

09/05/2017

Nominační fáze 5. ročníku ocenění Český Goodwill se přehoupla do druhé poloviny. Za uplynulé tři týdny  veřejnost poslala 66 nominací podnikatelů a firem, kterých si váží. Všichni nominovaní finalisté letošního ročníku se opět budou ucházet o přízeň veřejnosti v zářijovém hlasování v kategorii Osobnost ČG2017. 

"Je skvělé vědět, že vás mají lidé rádi," shodují se ocenění podnikatelé. Co přesně ale potřebuje člověk mít či ovládat, aby se nakonec stal Osobností Českého Goodwillu? Zeptali jsme se těch nejpovolanějších - dam, které loni ovládly srdce hlasujících a tím i kategorii Osobnost ČG 2016.

Jaké kvality či osobnostní rysy tedy podle nich musí mít každá vůdčí osobnost, aby mohla inspirovat ostatní?

"Důležitá je především víra ve svůj cíl. Jen člověk, který svítí, může ukázat cestu ostatním, a bez nich by nebyl ničím," věří Petra Plemlová, majitelka firmy unuodesign, které veřejnost loni přisoudila stříbrnou příčku v kategorii Osobnost ČG 2016.

Dana Jermanová, která s manželem Adamem vede obchod Bambutik a loni se umístila na bronzové příčce v kategorii veřejnosti, to potvrzuje: "Musí si věřit - když člověk sám tápe, nemůže strhnout ostatní na svou stranu. Takže důvěra v sebe sama, zápal pro danou věc a vytrvalost." To jsou podle ní vlastnosti, které dělají osobnost osobností.

Znáte takové vůdčí osobnosti - podnikatele, kteří ke svému podnikání přistupují odpovědně a navíc se třeba o svůj úspěch neváhají podělit s ostatními? Nominujte je na ocenění Český Goodwill 2017! Nominovat můžete až do konce května.

Zdroj: HPCG

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů