Nominace ČESKÉHO GOODWILLU vrcholí

14/06/2013

Nominační fáze ČESKÉHO GOODWILLU včera vstoupila do své druhé poloviny. Až do 30. června můžete ještě nominovat ty, kterých si vážíte, protože pro ně není zisk jediným cílem. Protože se chovají odpovědně ke svému okolí, dodržují etické zásady, protože jsou čestní a poctiví.... Osobností ČESKÉHO GOODWILLU se může stát každý, kdo je pro Vás osobně ztělesněním slušnosti a nositelem základních morálních hodnot.

"Všem lidem, kteří již svůj vzor do ČESKÉHO GOODWILLU nominovali, velice děkujeme. Vážíme si toho a těší nás, že dokáží ocenit poctivou práci druhých," uvádí Markéta Nová, administrátorka projektu ČESKÝ GOODWILL, a ostatní vybízí: "Všechny, kteří svou nominaci teprve zvažují, bych ráda povzbudila, aby tak učinili. Již tím, že druhému dáme najevo, že si ho vážíme, uděláme dobrý skutek, který nejenže potěší, ale přispěje k upevnění vzájemných dobrých vztahů. A ty jsou jistě důležité pro každého z nás, ať již se jedná o našeho zaměstnavatele, obchodního partnera, či kamaráda."

Nominovat lze v následujících kategoriích:

Tradice – nominováni mohou být podnikatelé a společnosti, které aktivně přispívají k udržování či oživování tradice českých nebo regionálních výrobků a služeb vč. místních kulturních a společenských zvyklostí a tradic,

Inovace – tradiční neznamená zkostnatělý a inovace jsou zásadním předpokladem pro udržitelnou konkurenceschopnost České republiky a českých produktů na otevřeném trhu. Kategorie inovace bude sloužit k oslavě podnikatelů a společností, kterým se daří skloubit inovativní snahy se záměrem rozvíjet tradiční hodnoty, nebo jsou autory zcela nových a jedinečných produktů a služeb, které souvisí s předmětem jejich podnikání,

Partner – cílem této kategorie je vyzdvihnout podnikatele a společnosti, které se chovají odpovědně a transparentně ke svým stakeholderům, zejména pak zaměstnancům a obchodním partnerům, stejně jako investorům či akcionářům, jsou jim spolehlivým a váženým partnerem,

Mecenáš – do této kategorie spadají nominace podnikatelů a společností, které jsou ohleduplné ke svému podnikatelskému, ekonomicko-sociálnímu a životnímu prostředí (památky, vzdělávání, solidární péče, příroda a ochrana životního prostředí) a aktivně se prosazují o jeho kultivaci nebo záchranu.

Všichni nominovaní se zároveň utkají o přízeň veřejnosti v hlavní kategorii projektu OSOBNOST ČESKÉHO GOODWILLU. Ta dá vyniknout jednotlivcům, kteří se nejvýraznějším způsobem zasadili o celkové šíření „dobré vůle“ ve svém okolí, jsou skutečnými leadry ve svém oboru a silným pozitivním vzorem pro ostatní.

Až do 30. června se budeme těšit na Vaše nominace. Odměnou pro Vás může být, kromě dobrého pocitu a zlepšení Vašeho vztahu s nominovaným, také např. vyhlídkový let nad krásami České republiky, který čeká na toho, jehož nominovaný se stane OSOBNOSTÍ ČESKÉHO GOODWILLU. Nejkrásnější pohled na svět je přeci ten z ptačí perspektivy. Nenechte se tedy o něj připravit a nominujte ještě dnes.

Zdroj: ČESKÝ GOODWILL

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů