Český Goodwill 2024

Hledáme podnikatele a firmy, kterých si lidé váží!

NOMINUJTE TEĎ

LAMA home s.r.o.

Jakub Tobiáš

Ročník 2023

Představení nominované firmy

Firma vznikla v roce 2019 ještě pod původním názvem LAMA service, k přejmenování firmy došlo v minulém roce. Tento krok jsme udělali z důvodu změny strategie firmy. LAMA service se měla výhradně zabývat B2B oblasti, ale LAMA home se už primárně zaměřuje na B2C segment. Hlavní cíl firmy je nabídnout komplexní řešení technologií pro rodinné domy. V oblasti energetiky má naše skupiny LAMA ENERGY GROUP dlouholeté zkušenosti.

Váš dům, váš život.

Mapa
Firma sídlí ve Zlínském kraji

3 otázky pro nominovanou osobu

Kdo je Vaším vzorem osobním, případně podnikatelským vzorem?

Ray Kroc.

Jaké máte plány do budoucna?

Stabilizace marketingových aktivit a hledání nových způsobů, jak oslovit potencionální zákazníky.

Zbývá Vám čas na koníčky? Pokud ano, jaké provozujete?

V zimě je má největší záliba lyžování a po zbytek roku je to tenis.

Odpovídal Jakub Tobiáš, CMO LAMA ENERGY GROUP

Důvod nominace

Lama home je součástí stabilní české energetické společnosti s 30letou historií. Realizuje fotovoltaické elektrárny postavené na Victron střídačích a Winston bateriích. Aktuální boom poptávky po fotovoltaických řešeních bohužel na trh do ČR přinesl i řadu nespolehlivých dodavatelů a produktů. Lama home není největším hráčem na trhu, ale staví na spolehlivosti včasného dodání komplexního řešení na klíč a garanci stabilní kvality řešení. Důvodem nominace v ČG v kategorii marketing je soutěž Střecha plná peněz. Ve spolupráci s Rádiem Blaník a prostřednictvím sociálních sítí realizovala Lama home soutěž o solární elektrárnu na střechu jednoho z posluchačů, která mu přinesla nejen publicitu a zvýšení znalosti a důvěryhodnosti značky Lama home, ale především stovky kvalitních kontaktů, registrovaných na webu rádia. Většina z nich ani nedoufala, že vyhraje, spíše chtěla získat další informace o možnostech řešení, cenových zvýhodnění a odborné pomoci. Správné zacílení na konzervativní, starší zákazníky a spojení s důvěryhodnou značkou rádia, pomohlo vybrat správné "soutěžící". Naprostá většina z nich je nyní zákazníkem v jedné z fází nákupního procesu. Díky relativně vysoké ceně i produktové marži se tak investice Lama home do této propagace vracejí v řádu týdnů. Soutěž probíhala v rádiu 3 týdny, spuštěna byla na tradiční hudební akci Konopiště Rádia Blaník. Tam Lama home přivezla pivní sud, který chladil a čepoval pivo díky solární energii. Spojení s pivem a pohodová atmosféra tradičního festivalu pomohla odstranit první bariéry a umožnila akvizici zákazníků přímo na místě. Solární pivní řešení původně vyrobené pro účely propagace, se nakonec ukázalo také jako znamenité univerzální řešení pro jakékoli letní akce, kde vždy není možné zajistit elektřinu.

Nominační kategorie

Marketér

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů