Český Goodwill 2024

Hledáme podnikatele a firmy, kterých si lidé váží!

NOMINUJTE TEĎ

ONE-OFF SYNERGY, s.r.o.

Andrea Pekerginová

Ročník 2023

Představení nominované firmy

Jsme mladá, inovativní firma, která chce dělat optiku jinak... naše filozofie spočívá v nekompromisním zaměřením na kvalitu. Jedním z našich hlavních cílů je zajištění zdraví a spokojenosti našich klientů. Na našich prodejnách nabízíme měření zraku a odborné poradenství, kterým dokážeme odhalit požadavky na komfortní vidění při všech činnostech, které klient denně provozuje. Moderní designy, precizní zpracování a inovativní technologie jsou pro nás samozřejmostí, což zajišťuje nejen krásný vzhled, ale i perfektní zrakový prožitek.

Máme 3 pobočky v Praze, spolupracujeme s největšími dodavateli dioptrických skel v ČR, nabízíme špičkový výběr světoznámých značek dioptrických a slunečních brýlí. Nabízíme komplexní vyšetření zraku lékařkami v naší oční ordinaci, měření zraku a aplikaci kontaktních čoček.

Našim cílem je ukázat a hlavně dokázat, jak může být „život barevný“ / „colors of life“. Chceme nabídnout možnosti vidění, o kterých se zákazníkům ani nesnilo. Že nemusí být limitováni při sportech, práci a ve volném čase... všechno má řešení. Vždy na individuální požadavek... vyhotovíme adekvátní brýle.  

První Prism optic byla otevřena v polovině března tohoto roku a do dnešní chvíle již máme na trhu celkem 3 moderní pobočky, ve kterých pracuje 14 odborníků a nadšenců do optiky ;-).

Máme před sebou spoustu práce, výzev, a ještě neuskutečněných vizí. Tyto cíle nás všechny motivují, jako tým spojují a posouvají dál. 

Pokud máte rádi to, co děláte, jste plni vášně a síly, můžete učinit jakoukoliv vizi, sen nebo touhu skutečností. 

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo k podnikání?

Již před rokem a půl jsem si vymyslela koncept očních optik, které bych si přála. S Karolínou a Mikolášem z Pixla design jsme vymysleli název, logo, vizuální identitu. Mezitím jsem malovala a v březnu 2023 se objevila příležitost otevřít první pobočku ;-). Takže úplně jednoduše… příležitost.

Máte nějaký vzor, ať už v osobní či podnikatelské rovině?

Všichni, kdo mě znají, ví, že vzory se neřídím. Vážím si všech, co dělají to, co je naplňuje, dělají to s odvahou a otevřeným srdcem, bez ohledu na to, jestli je výsledkem úspěch. A ještě víc si vážím všech, kteří i když padli, znovu vstali.

Jaké máte koníčky? 

Maluji velkoformátové abstraktní obrazy, při kterých relaxuji. Dovolují mi vyjádřit emocionální pocity, překračovat a smývat hranici mezi realitou a momentální interpretací mého rozpoložení a designového myšlení.

Odpovídala Andrea Pekerginová, jednatelka

Důvod nominace

„Když zavřou vaší oblíbenou optiku, brýle ze supermarketu jí nenahradí. Naopak špatná neprofesionální korekce zraku může jeho kvalitu dlouhodobě zhoršit,“ říká Andrea Pekerginová, které se o v oboru očního lékařství a optických pomůcek pohybuje již téměř 30 let. Postupný konec největší sítě optik v ČR Eiffel optic v roce 2022 znamenal kromě komplikací pro řadu zákazníků i příležitost pro řadu menších nezávislých hráčů. PRISM optic je mladou značkou oční optiky, která si zakládá na pozitivním přístupu k zákazníkům, vysoce profesionální péči a dobré dostupnosti pro své klienty. Strategicky otevírá pobočky v lokalitách, kde se právě dostupnost služeb oční optiky krátkodobě snížila. Klíčová byla prodejna v Ječné v Praze 2, kde původní Eifel Optic působil od roku 1990. Protože ale na svého předchůdce nechce nijak navazovat a jde o úplně novou značku, vytvořila originální komunikační styl a strategii. 1. Základ komunikace – „To zvláštní logo“: Nová značka chce upoutat odlišnou komunikací, než má většina konkurence. Při návrhu logotypu, kde hlavní roli hrají u většiny konkurence brýle nebo oko, zvolila značka PRISM OPTIC efekt rozostřeného obrazu uprostřed. Tento efekt přitom umožňuje široké spektrum dalších užití od originálních animací ve video a display online reklamě až po originální POS a POP materiály. 2. Komunikační styl PRISM OPTIC v souladu s logem definují 4 základní klidné pastelové barvy, které vytváří přechody, černá podkladová barva a bílý inverzní text doplnění ikonami. Vše v jednoduchých moderních linkách. 3. Strategie PRISM OPTIC je založena na spojení s kulturními akcemi, kde si zákazníci uvědomují potřebu lépe vidět. Eventy umožňují vytvořit prostředí pro doplňkový prodej na stánku a aktivitu promo týmu mimo pobočky, ale také přímo v akci postihují místa, kde si lidé uvědomí, že „hůře vidí“. Ať už je to kvůli slunci, nebo tomu, že nemohou přečíst program, nebo nevidí na svého oblíbeného umělce z posledních řad, vždy může být zážitek lepší, pokud by zrak účastníka byl v pořádku nebo po korekci. PRISM OPTIC navíc při uzavírání partnerství s kulturními akcemi vyžaduje vždy účast na jejich celém komunikačním mixu. Samotné pobočky optik se na kulturních akcích podílí pozvánkami, POP/POS a soutěžemi o vstupenky.

Nominační kategorie

Marketér

Nominoval/a:

obchodní partner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů