Hlasování o 12. Osobnost Český Goodwill bylo uzavřeno. Oceněné představíme 24. 10. 2024.

finalisti

JW Holding s.r.o.

Jan Souček

Ročník 2024

Představení nominované firmy

První pobočku v Dejvicích jsme otevřeli na podzim roku 2021, druhou v Karlíně na jaře 2023 a třetí v budově Telehouse na jaře 2024. Koncept Jídlovic přichází s jednoduchou myšlenkou, že moderní obědové stravování vyžaduje v zásadě tři věci: kvalitu, rychlost a barevnost. V čase oběda se obvykle chceme najíst rychle a zároveň chceme jídlo, které bude z kvalitních surovin, dodá nám energii, ale krátkodobě nám nesníží efektivitu. No a v neposlední řadě chceme mít možnost ochutnat každý den trochu něco jiného, jednou českou klasiku, jednou třeba Mexiko a další den vegetariánskou Asii.

Jídlovice ještě k těmto parametrům přidávají požadavek estetický: i rychlý oběd je možné pojmout zážitkově, v krásném a čistém prostředí, s personálem, který je ochotný a usměvavý.

Základní hodnotou Jídlovic je, že si u nás vybere opravdu každý. Proto sestavujeme každý den barevné menu z tradičních českých jídel, ale i z asijské, italské nebo mexické kuchyně. Stejně důležité je pro nás to, že jsme k lidem milí a zdvořilí i v časech největší obědové špičky. I rychlý oběd se má jíst v klidu, nervozita k jídlu nepatří. A třetí hodnotou, která je v gastro podnikání zásadní, je to, že vaříme z čerstvých, kvalitních a lokálních surovin.

V současnosti jsou Jídlovice nejvýraznější značkou zajišťující obědové stravování v Praze. Na třech pobočkách v Dejvicích, Karlíně a administrativní budově Telehouse společně s celým týmem vydají 1500 jídel denně. Všechny tři pobočky si drží vysokou popularitu u zákazníků, kteří jim v Google rating udělili 4,9 hvězdiček s celkovým počtem 655 recenzí. Zákazníci nejvíce oceňují stabilní vysokou kvalitu jídel, příjemné prostředí a vstřícný personál. Kromě obědového menu nabízí kavárna v Telehouse luxusní dortíky, vlastní unikátní směs arabiky a domácí nápoje či míchané drinky.

Náš tým je základním stavebním kamenem projektu. Všichni si uvědomujeme, že každý den musíme přesvědčit tisíc lidí, aby přišli znovu. Takže se nesmí dělat chyby. Musíme mít sebereflexi, a když se něco nepovede, vůbec to nepustíme ven. Zakládáme si také na tom, že se snažíme být na lidi milí a přátelští.

Jídlovice… tak trochu jiná jídelna.

Mapa
Firma sídlí v Praze

3 otázky pro nominovanou osobu

Co Vás přivedlo k podnikání?

Myšlenka Jídlovic vznikla v létě roku 2020 v době covidu, kdy gastro segment zažíval jedno z velmi kritických období a bylo potřeba vymyslet způsob, jak udržet restaurace při životě. A stejně jako to učinila většina podniků, i v Restu - restauraci, kde jsem v té době působil jako šéfkuchař - naskočili na krabičky, které ale fungovaly jen přes obědy. A rázem se dělalo ještě více obědů než obvykle. I díky tomu vyšlo najevo, že v tomto nastavení můžu být doma už ve čtyři odpoledne a mám mnohem více času na rodinu i na sebe. Impulsem pro otevření Jídlovic byla tedy kombinace osobních a pracovních důvodů: Obědové stravování se zdálo být jako jediná forma gastro podnikání, která je slučitelná s rodinným životem. Na podzim 2021 jsme spolu s mou manželkou Kristýnou a jídlovickým šéfkuchařem Jirkou Kotousem otevřeli první restauraci Jídlovice v Dejvicích.

Co Vás na podnikání nejvíc těší?

Na podnikání mě těší, když lidem nabízíme kvalitní službu za srozumitelnou cenu. Mám pocit, že nás naši zákazníci pochopili a že si uvědomují, že koncept Jídlovic opravdu vychází z jejich potřeb, že to není nic, co bychom si vymysleli od stolu. Proto k nám naši zákazníci chodí a proto se k nám vrací.

Jaké máte plány do budoucna?

Rádi bychom postupně rozšířili Jídlovickou rodinu o pobočky v dalších pražských čtvrtích. Často se nám stává, že se setkáme s někým, kdo si povzdechne: A kdy už otevřete pobočku na Smíchově? Nebo na Pankráci? Nebo v centru, kde opravdu není kde se jednoduše a rychle najíst? Víme o tom, a když přijde dobrá příležitost, určitě se jí chopíme.

Odpovídal Jan Souček, spolumajitel a CEO

Důvod nominace

Honza Souček a Kristýna Hoyer rozjeli před pár roky, téměř v době covidu, jídelnu Jídlovice v pražských Dejvicích. Od té doby rozjeli další jídelnu v Karlíně. Když se řekne jídelna, člověku se vybaví UHO omáčka a tuhý knedlík. Tohle ale Jídlovice změnili, nejen, že vaří tradiční česká jídla z dobrých surovin a za přijatelnou cenu, ale myslí i na vegetariány, bezlepky a podobné dietáře. Za mě vrací české kuchyni dobré jméno a drží přijatelné ceny, a ještě to všechno dělají s láskou a zápalem, takže je radost pozorovat, jak opravdu zlaté české ručičky dokáží z obyčejné jídelny vytvořit love brand.

Nominační kategorie

Marketér

Nominoval/a:

kamarád(ka)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů