5 novinek pro 11. ročník firmových oscarů
03/02/2023
Český Goodwill 2023 přináší 5 zásadních novinek: nový design, nové trofeje, novou kategorii, a především zjednodušený nominační formulář, který vám umožní pracovat na vaší nominaci postupně, v několika krocích, až do okamžiku, kdy s ní budete naprosto spokojeni. Velkou změnu dozná též Magazín KPCG, který je nedílnou součástí Klubu Partner Český Goodwill (KPCG).
U příležitosti jubilejního 10. ročníku firmových oscarů byly představeny nové trofeje, unikátní pro Český Goodwill, které vzešly ze spolupráce s firmou Aveton a studenty UJEP (o podrobnostech jsme psali zde). Při galavečeru Český Goodwill 2022 loni v říjnu se jejich premiérovými držiteli stali ocenění desetiletí, od 11. ročníku se stanou tyto křišťálové symboly památkou firmovým oscarům také v základních kategoriích.
S novými trofejemi souvisí také nový design, do kterého se "oděly" webové stránky a profily sociálních médiích Český Goodwill. "Nový design vychází právě z křišťálových trofejí Český Goodwill a modifikovaný logotyp odráží symbol kruhu," uvedl Petr Sedláček ze společnosti X Production, která je technologickým partnerem projetku Český Goodwill od samého začátku a stará se o design firmových oscarů.
Třetí novinkou pro 11. ročník firmových oscarů je nová kategorie: Marketér Český Goodwill 2023. "Cílem kategorie je vyzdvihnout osobnost nebo firmu a instituci, která svými marketingovými aktivitami výrazně pomohla rozvoji vlastní firmy, nebo svým přesahem výrazně ovlivnila vývoj marketingu a komunikačních aktivit v obecné rovině," vysvětlil Petr Hlavatý, zakladatel skupiny HPCG, která je pořadatelem projektu Český Goodwill. "Nominováni mohou být zástupci organizací, kteří zastávají vedoucí marketingovou pozici nebo na marketing organizace mají přímý vliv," dodal Hlavatý.
Zájemci, kteří chtějí poslat nominaci podnikatele nebo společnosti, kterých si váží, jistě ocenění novinku v nominačním procesu. Nominační fáze tradičně trvá do půlnoci 30. června, ale došlo ke zjednodušení nominačního formuláře. "Nejdůležitější součástí nominace zůstává její zdůvodnění, tzn. důvod, proč si daného člověka nebo firmy vážíte. Jsme si vědomi toho, že tato část je nejsložitější, a proto jsme vyslyšeli volání a díky změnám v nominačním formuláři tak na této části můžete pracovat postupně, v několika krocích, až do okamžiku, kdy s vaší nominací a formulací nominačních důvodů budete naprosto spokojeni," přiblížila manažerka projektu Markéta Nová s tím, že rozpracovanou nominaci lze uložit a vracet se k ní a průběžně na ní pracovat.
"V první fázi nominující vyplní své vlastní kontaktní údaje (krok č. 1) a kontaktní údaje nominované osoby (krok č. 2). V tomto momentu lze nominaci "uložit", nominujícímu na zadaný e-mail přijde potvrzení o tom, že se nominace založila v systému, spolu s odkazem, přes který se ke své nominaci může vrátit a doplnit zbývající údaje v kroku č. 3, jehož součástí už je i nominační zdůvodnění," doplnila Nová. Po úspěšném absolvování třetího kroku a potvrzení tlačítkem "Odeslat" bude nominace finálně přijata a připravena ke zpracování organizátorem v další fázi, která následuje po uzavření nominací 30. června.
Vneposlední řadě dozná změny také Magazín KPCG, který je jedním z pilířů Klubu Partner Český Goodwill, platformy na jejímž základě dál dochází k rozvoji vztahů mezi finalisty projektu a členy rodiny Český Goodwill napříč ročníky. První vydání Magazínu KPCG spatřilo světlo světa na jaře roku 2015 a od té doby vyšlo 25 čísel v tištěné podobě. Jubilejní dvojčíslo magazínu uzavřelo loni tuto éru a od roku 2023 se magazín dočká čistě elektronické podoby. "Obrovskou výhodou této změny je, že čtenáři budou mít magazín vždy při ruce. Současně je to další významný krok na cestě naší environmentální zodpovědnosti," zhodnotila výkonná ředitelka HPCG Lenka Hlavatá, která je autorem projektu Český Goodwill. Představení Magazínu KPCG v online podobě je podle Hlavaté plánováno na jarní měsíce.
Zdroj: HP N Media pro Český Goodwill