Český Goodwill zvýšil propagaci oceněných na sociálních sítích

23/02/2016

Start nového, v pořadí již čtvrtého, ročníku ocenění pro podnikatele a společnosti, kterých si lidé váží, Český Goodwill 2016, se nezadržitelně blíží. Nominovat firmy, které chcete ocenit pro jejich odpovědný přístup k podnikání, bude znovu možné již od 16. května.

Než však nový ročník započne, ohlédneme se zpátky do minulosti. Na sociálních sítích můžete sledovat, co se u účastníků projektu změnilo, co je nového, jak jejich okolí reagovalo na nominaci či případné umístění. Komunikace s firmami nominovanými v uplynulých ročnících bude probíhat formou mikroprofilů, ve kterých zodpovídali otázky, které jsem jim položili my.

Zeptat se jich však můžete také sami na to, co vás zajímá. Ve druhé fázi propagace se budou zástupci nominovaných firem formou on-line rozhovoru věnovat odpovědím také na vaše otázky. Aktivity budou podpořeny soutěží, ve které můžete získat zajímavé ceny. "Ceny do soutěže věnovaly samy firmy a také nakladatelství Mladá fronta," uvedla Markéta Nová, manažerka projektu.

Sledujte proto pečlivě Český Goodwill na sociálních sítích!

Jako první odpovídala na otázky Simona Havlová, majitelka firmy Tadeáškovy jesličky.

Zdroj: Český Goodwill

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokračováním v používání tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete v Souhlasím Prohlášení o ochraně osobních údajů